Toimitus
Suomessa toimitamme tuotteesi Postin tai Matkahuollon välityksellä tai valitsemaasi
R-Collectionin
myymälään.
Toimituskulut Postin, Smartpostin tai Matkahuollon kautta Suomessa on alkaen 6,50 e/lähetys. Postin perille paketti (kotiinkuljetus) alkaen 14,00 e/lähetys.
Yli 150,00 e tilaukset toimitamme ilman toimituskuluja (ei koske kotiinkuljetusta).
Toimitus Postin tai Matkahuollon toimipisteeseen
Verkkokauppa ehdottaa eri noutopisteitä, josta voit valita haluamasi. Posti tai Matkahuolto lähettää tekstiviestin, kun tilaus on noudettavissa.
Postin Pakettiautomaatti (Smartpost)
Verkkokauppa ehdottaa eri noutopisteitä, josta voit valita haluamasi. Toimitustapa on nopea ja helppo, saat tekstiviestillä koodin, jolla voit noutaa pakettisi.
Pakettiautomaattiin ei voida lähettää ulottuvuuksiltaan yli 60 cm x 36 cm x 60 cm suurempia ja/tai yli 25 kg painavia paketteja.
Mikäli Pakettiautomaatti-tilauksesi ei mahdu pakettiin, pyrimme ensisijaisesti lähettämään tilauksen useassa paketissa. Mikäli tämä ei ole mahdollista, otamme yhteyttä.
Toimitus myymälään
Toimitamme tilauksesi myös niin halutessasi toivomaasi R-Collectionin myymälään, josta paketin voi hakea. Myymälään toimitettu tilaus luovutetaan tilaajalle tai valtuutetulle noutajalle. Valtuutetun pitää esittää tilaajan allekirjoittama vapaamuotoinen kirjallinen valtakirja. Noutajan on todistettava henkilöllisyytensä tilausta noudettaessa. Myymälä lähettää viestin tekstiviestillä, kun tilaus on noudettavissa.
Vaihto ja palautus
Meille on erittäin
tärkeää, että olet tyytyväinen tuotteisiimme ja palveluumme. Voit
tutustua
tuotteeseen
14 päivän ajan ja tehdä ostopäätöksen.
Voit palauttaa tuotteet Kajaaniin pakettina/kirjeenä Postin tai Matkahuollon kautta tai viedä ne johonkin myymäläämme.
Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, ei sinun tarvitse tehdä siitä uutta tilausta vaan me teemme sen puolestasi vaihdon yhteydessä.
Jos haluat palauttaa kaikki tilauksesi tuotteet tai osan niistä,
ilmoita pankkitilisi numero. Jos olet valinnut
maksuehdoksi Klarnan
palvelun, me huolehdimme palautusilmoituksen ja hyvityksen.
Huom! Asiakkaan omalla painatuksella tai brodeerauksella varustettuja tuotteita ei voi palauttaa, ellei tuote ole viallinen tai väärin toimitettu.
Kaikissa tapauksissa palautus ei enää ole asiakkaalle maksutonta. Asiakaspalautuskäytäntö on muuttunut 13.6.2014.
- Jos olemme toimittaneet väärän tai viallisen tuotteen, vastaamme palautuksen ja korvaavien tuotteiden toimituksen kustannuksista.
Tässä tapauksessa ota yhteys asiakaspalveluun:
tilaukset@r-collection.com
- Jos asiakas jättää tilauksensa noutamatta tai palauttaa koko tilauksen tai osan siitä, asiakas vastaa palautuksen kustannuksista. Palautuskustannukset tulevat postin tai matkahuollon hinnaston mukaan.
- Jos kyseessä on tuotteen vaihto, asiakas vastaa palautuksen kustannuksista ja R-Collection vastaa uusien tuotteiden toimituskuluista. Palautuskustannukset tulevat postin tai matkahuollon hinnaston mukaan.