UEF-tilaukset ja -toimitukset

Maksu

UEF-verkkokaupassa on käytössä seuraavat maksutavat:

  • Klarnan lasku ja erämaksu
  • Verkkopankkimaksu (Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, LähiTapiola, Nordea, OmaSP, OP, POP Pankki, S-Pankki, Säästöpankki, Ålandsbanken)
  • Luottokortti (Visa, MasterCard)
  • PayPal.

Jos edustat laitosta ja haluat käyttää ennakkolasku-maksutapaa, rekisteröidy normaalisti yhteisösi nimissä R-Collectionin verkkokauppaan osoitteessa www.r-collection.fi (sivun alareuna, Oma tili --> Luo tunnus). Lähetä tieto rekisteröitymisestä (käyttäjän nimi, sähköposti) sähköpostilla osoitteeseen tilaukset@r-collection.com, niin siirrämme käyttäjän asiakasryhmään, jolla on oikeus käyttää lasku-maksutapaa UEF-tuotteiden kaupassa. Kun olemme tehneet siirron, käyttäjä voi kirjautua UEF-tuotteiden kauppaan luomallaan tunnuksella. Tällöin kassasivulla tulee näkyviin Ennakkomaksu-maksutapa.

Toimitus

Suomessa toimitamme tuotteesi Matkahuollon tai PostNordin välityksellä tai valitsemaasi R-Collectionin myymälään.

Toimituskulut Matkahuollon tai PostNordin kautta Suomessa on alkaen 7,00 e/lähetys. Matkahuollon ja PostNordin perille-paketti (kotiinkuljetus) alkaen 16,00 e/lähetys.

Toimitus Matkahuollon tai PostNordin toimipisteeseen

Verkkokauppa ehdottaa eri noutopisteitä, josta voit valita haluamasi. Matkahuolto tai PostNord lähettää tekstiviestin, kun tilaus on noudettavissa.

Toimitus myymälään

Toimitamme tilauksesi myös niin halutessasi toivomaasi R-Collectionin myymälään, josta paketin voi hakea. Myymälään toimitettu tilaus luovutetaan tilaajalle tai valtuutetulle noutajalle. Valtuutetun pitää esittää tilaajan allekirjoittama vapaamuotoinen kirjallinen valtakirja. Noutajan on todistettava henkilöllisyytensä tilausta noudettaessa. Myymälä lähettää viestin tekstiviestillä, kun tilaus on noudettavissa.

Vaihto ja palautus

Huom! Asiakkaan omalla painatuksella tai brodeerauksella varustettuja tuotteita ei voi palauttaa, ellei tuote ole viallinen tai väärin toimitettu.

Kaikissa tapauksissa palautus ei enää ole asiakkaalle maksutonta. Asiakaspalautuskäytäntö on muuttunut 13.6.2014.

- Jos olemme toimittaneet väärän tai viallisen tuotteen, vastaamme palautuksen ja korvaavien tuotteiden toimituksen kustannuksista.

Tässä tapauksessa ota yhteys asiakaspalveluun: 
tilaukset@r-collection.com

Yhteydenoton jälkeen voit palauttaa väärät tai vialliset tuotteet Kajaaniin pakettina/kirjeenä Matkahuollon tai PostNordin kautta tai viedä ne johonkin myymäläämme.

- Jos asiakas jättää tilauksensa noutamatta, asiakas vastaa palautuksen kustannuksista. Palautuskustannukset tulevat Matkahuollon tai PostNordin hinnaston mukaan.

Ostoskorisi on tyhjä